www.samlil.co.il

סמליל

|

ברנדינג בעברית

סמליל header image 2

סולו: גלידה מקומית טרייה


גלידת סולו מיוצרת בצפון הארץ מרכיבים מקומיים בשיטה איטלקית מסורתית. עיצוב התדמית והאריזות של דב קרול מייצג מצד אחד פשטות ומהצד השני איכות; מחומרי הגלם ועד המוצר המוגמר. צילום: יסמין ואריה
הפרוייקט זוכה לחשיפה יפה באתרים בינלאומיים: The Dieline / TrendHunter



לוגו וכרטיס ביקור



אריזות

תוויות:   ,,,,,,,
3 במאי, 2011 | 7 תגובות

פירגון

7 תגובות עד כה ↓

  • 1 עמית // 3 מאי, 2011 בשעה 11:29

    הצלחה גדולה בלהעביר איכות ועושר בהפקה כל כך מינימלית. אהבתי מאוד! 

  • 2 רועי // 4 מאי, 2011 בשעה 22:26

    אם הגלידה היא "מקומית" למה השם בלועזית?

  • 3 ענת שרון // 7 מאי, 2011 בשעה 19:58

    עבודה מדהימה ואיכותית. טיפוגרפיה איכותית המעבירה תחושה של גלידה איכותית ששוה טעימה. אהבתי מאוד.

  • 4 ערן // 9 מאי, 2011 בשעה 9:31

    עבודה מקסימה.
    אך אני מסכים עם רועי….אני לא מבין מותגים ישראליים מקומיים שמתגאים במיקומם מחליטים על כותרת בלועזית….
    מותג נוסף שסובל מהבעיה הזו היא ,למשל,בירה butterfly שמתגאה בכותרת "מבשלת בירה ישראלית" אבל כמעט כל הטיפוגרפיה לועזית…
    אני יוצא מנקודת הנחה שהמוצרים האלו לא מיועדים לשיווק לחו"ל…
    אז שאלה שנשאלת שוב ושוב- למה האנגלית?

  • 5 ברק // 9 מאי, 2011 בשעה 12:32

    הגלידה היא "מקומית" במובן זה שהיא מיוצרת במקום (במצפה הילה) ונמכרת בסביבתו בסמוך לאחר הייצור. רבים מן הצרכנים של הגלידה מכירים היטב את מי שמייצר אותה (אני) והמטרה היא שהיא תהיה חלק מן ההווי המקומי.
    מבחינה מקצועית הגלידה מבוססת על ידע איטלקי, חמרי גלם שמטבעם אינם מקומיים (קפה, אגוזים, שוקולד) הם הטובים ביותר שניתן לייבא, ובמובן זה המקומיות של המותג אינה עומדת בסתירה למסר אוניברסלי של גלידה טעימה ומקצועית ללא פשרות.

  • 6 ארנסטו // 10 מאי, 2011 בשעה 20:06

    עיצוב טוב, מוקפד ואיכותי, יש לי תחושה שמתגבשת שפה מאוד מעניינת לסטודיו זה ושווה ביותר לעקוב , לראות וכמובן לפרגן

  • 7 גל // 11 מאי, 2011 בשעה 17:55

    עבודה נפלאה!