www.samlil.co.il

סמליל

|

ברנדינג בעברית

סמליל header image 2

Allo / אלו

allo, מושיק נדב, moshik nadav
מושיק נדב
, סטודנט שנה ג' במסלול עיצוב גרפי-טיפוגרפיה במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, מציג את Allo – חברת תקשורת המספקת מגוון שירותים בקנדה.
הפרוייקט נעשה בסמסטר הראשון של השנה, במסגרת חילופי סטודנטים בבית הספר OCAD בטורונטו קנדה, בשיעור מיתוג בהנחיית פיליפ אונגר.

Moshik Nadav, A third year student for Typography and Graphic Design at the visual communication department in Bezalel – Academy of Art & Design, introducing Allo – Telecommunication Company in Canada.
The project was made at the first semester of this year while studying in OCAD – Ontario College of Art & Design, Toronto, Canada on Branding class with Philip Unger, during a student exchange program.
allo, מושיק נדב, moshik nadavכרטיס ביקור / Business Card
allo, מושיק נדב, moshik nadavנייר מכתבים / Letterhead
allo, מושיק נדב, moshik nadavשומר מסך / Screen saver
allo, מושיק נדב, moshik nadavמידול: איתמר קורנובסקי, ניו-יורק / 3D Rendering: Itamar Kornowski, NYC


סקיצות / Sketches

allo, מושיק נדב, moshik nadav
הסקיצות מתהליך העבודה מעבירות את ההתלבטות אם למתג את החברה כחברה ידידותית ונעימה או להתמקד בכך שזו חברת תקשורת שמעניקה למשתמשיה פתרונות תקשורת מגוונים.

Moshik's sketches are showing a few different ways to brand Allo, Friendly or Professional.
At the end he decide to brand Allo as a Professional company that offers a wide communication solutions.

תוויות:   ,,,,,,,,,,,,,,,
25 במאי, 2010 | 7 תגובות

פירגון

7 תגובות עד כה ↓

  • 1 רן סגל // 25 מאי, 2010 בשעה 12:50

    באופן משונה הלוגו בנגטיב הוא נגטיב לתלת מימד, מה שיוצר כל מיני צורות קטנות, חדות ולא נעימות (שזה בדיוק ההפך ממה שהמעצב רצה לשדר).
    לדעתי אפשר פשוט לוותר עליו ולהשאר עם הלוגו בדו-מימד, הרבה יותר פשוט וסימפטי.

  • 2 PANTERA // 25 מאי, 2010 בשעה 14:33

    זה מה שקורה כשאתה נותן לסטודנט שנה א' למתג מחדש.
    חללים חדים ולא מובנים בלוגו.
    מעטפה עם טיפוגרפיה מזעזעת חסרת היררכיות וממש לא מסודרת
    הלוגו בצד השני של המעטפה נראה כמו הלוגו ה"קודם" שלהם כי כל החללים הולכים לאיבוד בנגטיב.
    בנייר מכתבים הלוגו לא עובד בקטן. הוא נהיה עוד יותר לא מובן.

  • 3 אורן פייט // 25 מאי, 2010 בשעה 15:17

    פנתרה,
    זה לא פרוייקט מיתוג מחדש לפני-אחרי, אלא שתי וריאציות ללוגו פוזיטיב ונגטיב.
    הקונספט גובש על ידי המעצב, שאם קראת את הכתבה, נכתב שהוא בשנה ג'.

  • 4 PANTERA // 25 מאי, 2010 בשעה 15:50

    קראתי…. ואני יודע שהוא סטודנט שנה ג'.
    מה שמסתבר של הבנתי זה את מה שהסברת.

  • 5 aya // 25 מאי, 2010 בשעה 19:03

    לא כל כך הבנתי למה יש שני לוגואים – התלת מימד והדו מימד פשוט נראים לי כל כך שונים שאני לא רואה בניהם שום קשר (אגב, לפני שקראתי והלכתי לבדוק שוב, לא ראיתי את התלת מימד בכלל, אלא מן צורה אמורפית די נעימה. גם אני חשבתי שמדובר בלפני ואחרי שידרוג לוגו קיים.

    בעיני הלוגו די נעים, ומזכיר לי מאוד את הלוגו והמעברונים הישנים של הערוץ הראשון.

  • 6 יואב עינהר // 26 מאי, 2010 בשעה 0:37

    חבל. בעיני היה פוטנציאל אדיר ולא ממומש בלוגו הפרפר

  • 7 אלכס אורלוב // 26 מאי, 2010 בשעה 0:57

    מסכים עם עינהר, ללוגו-פרפר היה יותר פוטנציאל מבחינת התוכן.