www.samlil.co.il

סמליל

|

ברנדינג בעברית

סמליל header image 2

ירושלים

עיריית ירושלים מציגה לוגו חדש שילווה את הפעילות הפרסומית שלה.
עיצוב: יורו ישראל

מתוך הודעת דובר העירייה:
הלוגו החדש, שמחליף את הלוגו הישן של קו הרקיע, מציג מבנים מונומנטאליים של ירושלים, חדשים כעתיקים, החל ממגדל דוד ועד לגשר קלטראווה החדש, שכולם ייחודיים לירושלים ומייחדים אותה.
המבנים מיוצגים בשפה גרפית עדכנית וצבעונית, שמסמלת את ההתחדשות התרבותית והאורבאנית שעוברת ירושלים בשנים האחרונות, לצד שימור סמלי המורשת המונומנטאליים שמייצגים ומסמלים את העיר.
המבנים הקלאסיים של ירושלים מקבלים אינטרפרטציה עיצובית חדשנית ועדכנית, כדי להדגיש את המסר שההיסטוריה והמורשת של ירושלים אינן קופאות אלא מתחדשות כל הזמן. כל דור מוסיף נדבך מונומנטאלי משלו לירושלים. הוא שואב מן העבר אך פניו מופנות אל העתיד. ירושלים אינה עיר היסטורית שקפאה בזמן – אלא היא עיר חיה ותוססת, עדכנית ומתעדכנת, נושאת בגאון את עברה אך גם נושאת את עיניה לעתיד בתקווה.



ירושלים – הלוגו החדש

הצבעוניות הרב גונית מאפיינת את המגוון האנושי, התרבותי והרגשי של ירושלים – עיר שיש בה הכול, וכל אחד יכול למצוא בה את הגוון שמתאים לו. ירושלים היא עיר בעלת מימדים מרובים, חגיגה של מראות, טעמים וריחות, שאותה בא לבטא הלוגו החדש בעיצובו הייחודי ובצבעוניות השמחה שלו.
ללוגו החדש מתלווה האמירה "שווה לחיות בירושלים", שמחליפה את הסיסמה "משהו טוב קורה בירושלים". זו מסגרת למאמץ למשוך לירושלים אוכלוסיות חדשות – למגורים, לעסקים, ללימודים, לתיירות ולבילוי – לאור ההתחדשות המואצת שעוברת העיר בשנים האחרונות.
מול הדימוי השגוי של ירושלים כאילו היא איבדה את טעם החיים – באה אמירה חזקה, שנשענת על עובדות מוצקות, שמדגישה את חוויית החיים שנותנת ירושלים לכל תושביה, העכשוויים והעתידיים, ברוח הפסוק המקראי "ובחרת בחיים".
הלוגו החדש ילווה את כל פרסומי העירייה, במסגרת גריד חדש ותואם, ויהווה מאמץ מתמשך לשווק את ירושלים ואת מכלול הפעילויות שהיא מעניקה לתושביה ולבאים בשעריה.



ראש עיריית ירושלים ניר ברקת משיק את הלוגו החדש (צילום: לשכת דובר עיריית ירושלים)

 הלוגו החדש עוצב ע"י משרד הפרסום יורו ישראל, שנבחר בשנה האחרונה ללוות את הפעילות הפרסומית של העירייה. "ירושלים מציבה בפנינו אתגר אדיר, לתת ביטוי למורכבות ולמגוון של ירושלים באמצעים מודרניים, פשוטים ונגישים לכל", אמר איל ארד, שותף מייסד ביורו ישראל. "לא התיימרנו למתג את ירושלים – כי ירושלים היא מותג ענק שגדול יותר מכל אחד מאיתנו. לנגד עיננו עמדה שורת השיר 'לכל אחד יש עיר ושמה ירושלים'. ניסינו לבטא את העשייה האדירה שקורית בירושלים כל יום, בדרך שמחה ואופטימית, כי אנחנו מאמינים בירושלים לא רק כסמל מרוחק אלא כעיר אמיתית, עיר של אנשים חיים, חגיגה של החיים עצמם".



מלון המלך דוד בירושלים על גבי גלוית אל על (מקור: אורן פייט)

תוויות:   ,,,,,,
9 בינואר, 2012 | תגובה אחת

פירגון

תגובה אחת עד כה ↓