www.samlil.co.il

סמליל

|

ברנדינג בעברית

סמליל header image 2

החלבן של תנובה קיבל קביעות

tnuva milk, חלב תנובה, חלב מלא בטעם של פעם, ברוך נאה, baruch naeh

'חלב תנובה מלא בטעם של פעם' שהחל את דרכו כמהדורה מוגבלת, הפך לחבר של קבע בסדרת מוצרי החלב של תנובה תחת המיתוג החדש עם איור הבית בעיצוב ברוך נאה.
הוספת המילה 'טרי' על גבי כד החלב מעוררת תהיות משעשעות – האם היו מי שלא הבינו את משמעות המושג 'בטעם של פעם' וחשבו שגם החלב מאותה התקופה?

תוויות:   ,,,,,,,
29 באפריל, 2010 | 16 תגובות

פירגון

16 תגובות עד כה ↓

  • 1 סטודנטית // 29 אפר, 2010 בשעה 14:03

    ובכלל – מצחיק להגיד 'טעם של פעם' בהקשר של חלב. גם בגלל פגות התוקף וגם בגלל שמספרים שפעם החלב בארץ היה מדולל במים ומגעיל.

    ובקשר לאיש – משהו בפרצוף שלו ממש מוזר, ופרק היד מעוותת לגמרי.

  • 2 ירונימוס // 29 אפר, 2010 בשעה 14:28

    אני שמח בשביל החלבן, אבל לא נעים לי, הפנים שלו מפחידות אותי.

  • 3 מעצבת // 29 אפר, 2010 בשעה 14:28

    מה יש לומר… לקוח חזק שאומר את המילה האחרונה ולא משאיר הרבה מקום ליצירתיות. התוצאה: מוצר שעבר מתיחת פנים אבל לא בהכרח נראה יותר טוב.
    אני מבינה את השפה ה"ישנה והחלוצית" עם קריצה לפוסטרים ישנים, אבל איכשהו לא קורה כאן שום קסם.
    במקרה הזה אני חוששת שהבעיה מתחילה בגישה של הלקוח שרוצה שינוי אבל לא נותן למעצבים חופש.

  • 4 טוקבקיסט // 29 אפר, 2010 בשעה 14:38

    לא טוב.
    Mess.

    – כל החלק העליון של הטיפוגרפיה פשוט כאוטי ולא יושב
    – שינוי השם מ"חלב תנובה" ל"תנובה חלב" הוא טעות קריטית. מדובר במותג מזוהה
    – מה זה הניסוח הזה? "מלא בטעם של פעם?" בשביל מה ה"מלא"? אם מדובר בחלב מלא, אז יש טעות בטיפוגרפיה
    – האיור לא טוב
    – טווח בעברית כותבים מימין לשמאל. זה אמור להיות 4%-3%.

    מישהו מוכן להסביר לי איך ולמה ברוך נאה נחשב לסטודיו איכותי? הרף העיצובי שם נמוך ביותר, וופשוט לא ברור למה הלקוחות הכי גדולים בשוק ממשיכים לשלם לנאה את סכומי העתק עבור עבודות מרושלות ובינוניות במקרה הטוב.

  • 5 רון // 29 אפר, 2010 בשעה 15:04

    מסכים עם הרוב. יש כאן בלגן טיפוגרפי; הפרצוף נראה מוזר; וניסוח מאוד בעייתי "מלא בטעם של פעם" -WTF?

  • 6 אני // 29 אפר, 2010 בשעה 15:56

    יותר מידי פונטים שונים

  • 7 מעצב/נת // 29 אפר, 2010 בשעה 16:46

    ברוכים הבאים לעולם העיצוב של ברוך נאה

  • 8 אחת // 29 אפר, 2010 בשעה 17:03

    זה דבר אחד לחלוק על עיצוב ולהעלות שאלות עליו. זה ענין אחר לזלזל ברזומה של אחד מהמשרדים המובילים בעיצוב תדמית היום. כנראה שמשהו הוא כן עושה טוב, כי עובדה שעוד ועוד לקוחות נגשים אליו. החיים ממשיכים אחרי שיעורי טיפוגרפיה מורכבת בבית ספר, ולומדים שלא בהכרח מה שמתאים להגשה בכיתה הוא הדבר הנכון לסופרמרקט.קצת יותר צניעות

  • 9 מ' // 29 אפר, 2010 בשעה 17:55

    מה הענין להציג עבודה כזו באתר פעם נוספת?
    השינוי "לפני " אחרי" כל כך זניח.

    העיצוב…השם ישמור!

  • 10 ארנסטו // 29 אפר, 2010 בשעה 20:35

    כפי שכתב שלום חנוך ״ העם מטמטם ולכן העם ישלם, מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם״

  • 11 מעצב/ן // 29 אפר, 2010 בשעה 23:10

    לא מסכים עם "אחת".
    זה שהבינוניות רווחת, לא אומר שהבינוניות צודקת.
    ההערות שניתנו כאן, הן ענייניות ומקצועיות.
    מאוד חבל שהסטנדרטים של שיעורי הטיפוגרפיה לא נשמרים אחרי הלימודים.
    אין שום קשר לסופרמרקט. אפשר גם לעשות עיצוב טוב ובולט לסופרמרקט. לגבי ההערה של "מעצבנ/ת", יש באתר הזה אינספור עבודות של משרדו של ברוך נאה, רובן זכו לביקורות לא מחמיאות בלשון המעטה. רזומה זה דבר טוב, השאלה במה הוא מלא. כבוד שתנובה הוא לקוח שלך, השאלה היא איך אתה מטפל בלקוח הזה. אני חייב לציין, שבמקרים רבים האשמה נתונה באנשי השיווק של החברות, ואני לא מדבר ספציפית על תנובה. מדובר לעיתים קרובות באנשים נטולי חזון ויצירתיות אשר מחרבים כל טיפה של עיצוב ראוי. מכיוון שהכל סובב סביב כסף, מעצבים רבים מורידים את הראש ומצייתים באופן טוטאלי לאנשי השיווק ומתפשרים על כל סטנדרט ראוי של עיצוב. ואח"כ מתפלאים למה יש כל כך הרבה עיצוב רע/בינוני בארץ שלנו. וחבל, כי יש כאן הרבה מעצבים מוכשרים וראויים.

  • 12 מיכאל // 30 אפר, 2010 בשעה 9:09

    וחבל שכך.

    גם לפי דעתי החלבן הזה הוא סתם שקרן. יש לו מבט לא ישר ואם תשימו לב תראו שהוא הדביק מדבקה ענקים עם המילה "טרי" על כד החלב. למרות שברור שהחלב בפנים הוא לא טרי כי כתוב במפורש מעליו שמדובר בחלב ישן "של פעם"…

  • 13 ארנסטו // 30 אפר, 2010 בשעה 20:24

    אחת היקרה
    הקשר בין העולם האקדמי לבין השוק האמיתי לא אמור להיות קיצוני עד כדי כך שלא ברור כלל שזה אותו המקצוע.
    ולא כמות הלקוחות ואנשי השווק הם אלא המעידים על איכות ורמת העיצוב המיוצגת.
    בבריטניה הרחוקה רואים בעיצוב גם סוג של חינוך, ומושגים כמו ״לכבוש את המדף״ לא ממש מועלים שם, והאמת גם שם לא חסרים ״מסעודות משדרות״ אבל. רף גבוהה, מאתגר וכן…מחנך. כאן לצערי כשעושים עיצוב טוב או כשנלחמים לעשות עיצוב מחנך לתקשורת אחרת אומרים לך שכאן זה לא לונדון.
    והשאלה היא האם זה לא בגלל הסלחנות וההבנה שלך כחלק מהמעגל שלנו לסטנדרטים
    הלא ממש מאתגרים , מענינים ובטח שלא מחנכים אשר אותם את כל כך רוצה להשריש בצניעותך.

  • 14 מיכל // 1 מאי, 2010 בשעה 7:57

    ארנסטו, אני מסכימה איתך לגמרי. אני חושבת שאנחנו בתור המעצבים צריכים לשאת באחריות. אנשי השיווק לא יודעים שיש דרך אחרת. הם רק יודעים להסתכל על המתחרה שבד"כ מראש מעוצב בצורה צעקנית ומיושנת ורוצים להיות יותר בולטים ממנו. אני מאמינה שעלינו מוטלת האחריות להלחם בתופעה ולא לתת לה יד. להתאמץ ולהציע פתרונות "בולטים" "חזקים" אך גם אינטיליגנטים, מאופקים, עכשויים, ןשיוצרים חויה נעימה על המדפים. עלינו קיימת חובת ההוכחה כי ישנה גם דרך אחרת. למרות לוחות הזמנים הצפופים, למרות החשש וההתנגדות ולמרות הלקוחות חסרי החזון, אנחנו חייבים להתאמץ, לחנך ולהוביל את המהלך לסביבה נעימה ונקייה מרעשים מיותרים, שבסופו כולנו נרוויח ממנו. מי יהיה הראשון?

  • 15 משה // 8 מאי, 2010 בשעה 13:22

    הכוונה הייתה לחלב מלא כלומר חלב עם שומן ולא כמו היום חלב שעשוי ממים
    מלא בטעם זה לא עברית נכונה

  • 16 איציק // 10 מאי, 2010 בשעה 9:35

    זה פשוט מכוער.כן- המלה המיושנת והלא מקצועית הזאת-מכוער.