דואר ישראל

דואר ישראל רשות הדואר

שתפו בכל הכוח
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin

על פי חוזים בינלאומיים, דואר ישראל לא לוקח על עצמו שום אחריות על חבילות לאחר סריקתן למערכת הישראלית. דואר ישראל יכול להשאיר אחריות על עיכובים ולקנות זמן נוסף למסירת החבילה, אך טוען שהחבילה תקועה בשלב הביניים עד שהיא עוזבת את ארץ המוצא ונכנסת למערכת. בשלב זה אין חברה האחראית לחבילה, ולכן אי אפשר לומר אם החבילה נעלמה או שהושפעה מעיכוב.

בעוד שרוב החבילות מגיעות בשלום, מספר קטן אבד, ועסקים וארגונים אומרים שהם נעלמו. אמזון, למשל, דורשת ממוכריה בישראל לספק בתוך חמישה ימים.

כאשר הידיעה על האירוע עשתה את הסבבים ברשתות החברתיות

ישראלים רבים חשבו שמדובר במתיחה, שכן הידוע כי הדואר הישראלי גורם למילה "דואר חילזון" להישמע כמו מחמאה. על פי נתונים שפרסם סניף הדואר השבוע, מספר החבילות שהגיעו לרשת גדל פי חמישה בעשור האחרון, ל -68 מיליון בשנה. אם מישהו מקבל מאמר בפוסט בתוך 28 יום, זה חסר תקדים בהיסטוריה הישראלית.

החבילה הגיעה בשקית ניילון ענקית, ושירות הדואר הישראלי התנצל על הנזק והעביר את היעד. הפריט הוחזר לישראל וכעת הוא ממתין במרכז השליחויות הקרוב לכתובת השולח.

פריט ה- EMS הוחזר לישראל וממתין בסניף הדואר הקרוב לכתובת השולח. אתמול קיבלתי בפעם השנייה מאמר פגום מהדואר. חברת דואר ישראל מציעה לכם שירות עמילות מכס בחינם בישראל, בו תוכלו לעבד עמילות מכס.

עקוב אחר כל סוגי הדואר, דואר רשום, שליח, חבילות ועוד. הוסף מספר מעקב, העתק ומיקום לטלפון שלך, SMS, דוא"ל ועוד. המעקב שלח 2 עדכונים, אחד לתפקיד והשני לגרמניה 5 ימים לאחר הגעתו.

ניתן לציין את יחידת הדואר

העיר, זמן העדכון האחרון והסטטוס האחרון של המאמר. אם ברצונך למצוא הסבר לאירוע מעקב מסוים, תוכל ליצור קשר עם תיאור סטטוס המעקב לקבלת הצעות. מעקב יותר כלי מעקב אחר חבילות של צד שלישי, המכונים כלי מעקב רב-ספקים, תומכים במעקב חבילות מקוון עבור 477 שליחויות אקספרס.

חברת דואר ישראל מציעה שירותי דואר אוניברסליים לכלל האוכלוסייה תחת המוטו "מחיר שווה לכל." יש לה את הפריסה הגדולה ביותר של יחידות שירות בישראל

בדואר ישראל עובדים יותר מ -5,000 עובדים, [1] כולל 1,650 עובדי דואר, 2,000 עובדי דואר ו -700 סניפי דואר וסניפים ברחבי הארץ.

דואר ישראל שורשיו במערכת הדואר של המנדט הבריטי (1920-1948). בשנת 1948, עם הקמת מדינת ישראל, הועברה האחריות למתן שירותי דואר בישראל למשרד התחבורה. ב- 1 במרץ 2006 הוקמה חברת דואר ישראל כחברה ממשלתית בשוק תחרותי ביותר.

באוקטובר 2014 הודיעה חברה ממשלתית חדשה, חברת דואר ישראל בע"מ, שתפטר 1,200 עובדים ותפסיק למסור דואר אחת לשבוע. ממשלת ישראל החליטה להפריט את החברה אך איננו יודעים כיצד להתחיל את התהליך.

נראה כי דואר ישראל מתקשה להתמודד עם גל החבילות שמתקרב בדרכו

דואר ישראל יותר מהכפיל את מספר החבילות שהוא מקבל ומספק, ומסר השנה 68 מיליון חבילות, על פי הצהרה. יחד עם זאת, התלונות לא עלו באותו נפח חבילות, והתקופה הנוכחית מלאה.

חנות דודה ואחות בשחר אמסלם

חנות מכולת פינתית בארנונה, ירושלים, התחייבה לקבל חבילות משירות הדואר הישראלי בשנתיים האחרונות. עם היצע המשלוח החינמי האחרון של אמזון שמגביר את המסחר המקוון, המקומיים נוהרים להזמין פריטים שקודם היה קשה למצוא וכעת קשה עוד יותר למצוא בישראל.

שליחה וקבלת מיילים בישראל דומה מבחינות רבות למה שאתה עושה במדינתך

עם כמה דקויות. פעל בהתאם להנחיות אלה כדי להבטיח שהדואר שלך יגיע בשלום ותמנע ממכס מיותר. סניף הדואר הציבורי הופרט, הוא נסגר יותר מפעם אחת וסניפי הדואר שלו עדיין מוצאים פתרונות לטיפול בחבילות ובמסירתם מדי יום.

ההגבלות על תקני השירות והשימוש בכוח עליון נותרו. ההגבלות והתנאים עשויים להשתנות בהתראה קצרה, והמידע בדף זה אמור לשמש מדריך. בנוסף למצב הבריאותי, קיימות גם המגבלות שהועברו לעיל.

על מנת להקל על המיזם החדש הזה, ייפתח בחודש הקרוב מרכז חדשנות בתל אביב, בו צפוי דואר ישראל להשקיע כמה מיליוני שקלים.

מטרת הקרן המעבירה הלאומית של דואר ישראל והעולם

היא לספק שירותי דואר ושירותים נלווים לאזרחי ישראל ברמת מחיר ואיכות תחרותיים, הנתמכים בטכנולוגיה מתקדמת. אנו מציעים מעל 100 מוצרים ושירותים בלמעלה מ -700 חנויות ברחבי ישראל, רבות מהן אוטומטיות, מה שהופך אותנו לרשת הקמעונאות הנפוצה ביותר בארץ. באמצעות 48 סניפי הדואר הניידים שלנו אנו מספקים דואר 5 ימים בשבוע בכל הארץ, כולל אזורים כפריים מרוחקים וכפרים, ומספקים שירותי שליחויות לכל חלקי ישראל.

בישראל אחת הדרכים להנציח אותם

היא הוצאת בולים שעושים כבוד לעבודתם. שלושה בולים לזכר פועלם של מגן דוד אדום, החובש הישראלי והצלב האדום, הוצאו ביום שלישי על ידי דואר ישראל. הבולים, המוצאים מדי שבוע, מחווים את שירותי החירום האחרים במדינה, צה"ל, המשטרה ושירותי הכיבוי.

ישראל הוציאה חותמת דואר ראשונה בשנת 1948 והיא הודפסה בתהליך ליטוגרפי בהקריה בתל אביב

מקום בית הדפוס הממלכתי. בשנת 1953 הדפוס הממלכתי נפל תחת תחום שיפוטו של משרד האוצר, ועם התקנת מכבשי הגרוטרה נדרשה גישה שונה לעיצוב הבולים. עשרים שנה לאחר שתכנן גימס את חותמת הדואר הראשונה לשירות הדואר בישראל, הוא היה אחראי על עיצוב הבול ליום הזיכרון לשואה 1973.

משחקים עיצבו בולים רבים עטורי פרסים

לא רק לבריטניה, ג'רזי ואיי התעלה, אבל גם לישראל. בנוסף לעיצוב בולים לסניפי הדואר של מדינת ישראל, הוא העביר קורס בנושא עיצוב בולים. אברם והטכניקות שלו שימשו לא רק בהפקת כרזות, אלא גם בייצור בולים עם אפקט רב, והדגישו את הפרטים המוצגים להלן.

תגובות לפוסט:
שתפו בכל הכוח
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin