www.samlil.co.il

סמליל

|

ברנדינג בעברית

סמליל header image 2

גרג – קפה מאוד

קפה גרג, greg coffee, קפה מאודמיתוג מחדש לרשת בתי הקפה "גרג", לקראת תהליך התרחבות הכולל פתיחת כ-10 סניפים חדשים במהלך החודשים הקרובים.
בשנת 1994 הוקם קפה גרג כאספרסו בר מקומי ע"י בחור אמריקאי בשם גרג במרכז הכרמל שבחיפה. בשנת 2000 עברה הבעלות על הסניף לידי יאיר מלכה וגלעד אלמוג ובשנת 2008 הצטרף לשותפות ניר אדרי. בעשור האחרון התפתח הסניף היחיד לרשת המונה 43 סניפים בפריסה ארצית, כאשר במהלך שנת 2010 עתידים להיפתח עוד 10 סניפים.

יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג:
"הסניפים החדשים ישתרעו על שטח ממוצע של כ 200 מ"ר, יעוצבו בקונספט החדש של הרשת ויכללו לראשונה עמדות מכירה של מוצרי גרג לשימוש ביתי, דוגמת: תערובות קפה, מקינטות, מטחנות, כוסות, קומקומים, ספלים, ספר מקצועי שהוציאה רשת גרג תחת השם "עולם הקפה" ועוד.
בעיצוב הסניפים החדשים הושקע ידע רב וניסיון של מיטב המוחות מהארץ ומחו"ל. מראה הסניפים הוא חדשני, רענן ושונה ורמת העיצוב גבוהה, אלו יוצרים יחדיו חוויה קסומה ואווירה חמה ביתית וידידותית."

קפה גרג - שילוט חדש | צילום: יואב גולדברג

קפה גרג - שילוט חדש | צילום: יואב גולדברג

קפה גרג - שילוט ישן | צילום: יואב גולדברג

קפה גרג - שילוט ישן | צילום: יואב גולדברג

קפה גרג - העיצוב הישן על גבי כוס וטפט

קפה גרג - העיצוב הישן על גבי כוסות וטפטים

קפה גרג - ספר "עולם הקפה" | צילום: יואב גולדברג

קפה גרג - ספר "עולם הקפה" | צילום: יואב גולדברג

תמונות וחומרים נוספים יפורסמו עם סיום תהליך המיתוג – אין פרטים על המבצעים (מוזמנים לעדכן בתגובות / מייל).

תוויות:   ,,,,,,,
4 בינואר, 2010 | 5 תגובות

פירגון

5 תגובות עד כה ↓

  • 1 עופר // 4 ינואר, 2010 בשעה 15:09

    קודם כל, אני הייתי בטוח ש"גרג" זה קיצור של גרגורי, חובב קפה ממוצא רוסי.

    מבחינת קופי, אם קודם היה שם דיזאסטר בביטוי "גרג מאד", עכשיו יש איזשהו שיפור קטן אך עדיין קשה לעיכול לדעתי "קפה מאד". בכלל השם גרג ממש לא נעים להגייה.

    כנ"ל אפשר להגיד על העיצוב – שיפור קטן ולא באמת מורגש, בוודאי אפשר לזקוף זאת ללקוח, מה גם שאין קרדיט לסטודיו כלשהו.

  • 2 שששששש // 4 ינואר, 2010 בשעה 16:11

    נורא לא מעניין.

  • 3 בעסה // 4 ינואר, 2010 בשעה 19:05

    בתקופה בה כל שטות הופכת למיתוג מחדש, זה מצער שככה הדברים נראים. הלוגו הישן אכן נזקק לעדכון, אך החדש סתמי, מאוד לא נעים, אפילו טרנדי במובן הרע של המילה. זה לא הדבר הכי מכוער שראיתי אבל בהחלט לא הכי יפה. נשאלת השאלה, האם קיימת סלקציה לאייטמים בבלוג הזה? השילוב של עבודות מוצלחות עם בינוניות ולעיתים סטודנטיאליות קצת מטרידה. הייתי שמח לראות כאן דברים חדשניים ומעוררים ולא עוד מיתוגון בינוני.

  • 4 ליאת // 6 ינואר, 2010 בשעה 22:56

    אני דווקא חושבת שטוב שמעלים כאן גם דברים לא מוצלחים ופותחים דיון לנושא. יש זילות נוראית במושג הזה, שנקרא מיתוג. כל חנות מכולת שנפתחת "ממתגת" את עצמה וכולנו יודעים שזו שטות ולא עושה כבוד לאנשי המקצוע. יחד עם זאת, כשרשת רצינית כמו גרג עושה צעד בנדון, עצוב על אחת כמה וכמה לראות את התוצאה, שניכרים בה חוסר בגרות ומיקוד. אולי זה דווקא יוביל לכך שחברות אחרות ילמדו איך לא לעשות מיתוג… גם זה משהו.

  • 5 Gala // 25 מרץ, 2010 בשעה 16:51

    אני בטוחה שהושקעה כאן הרבה מחשבה אבל אני נאלצת לאמר שהלוגו החדש נראה בעיני כחסר טעם וחובבני.